30 czerwca 2013

Wakacje!


~by Ailen

Będę pisać codziennie. Hm. Jasne. Właśnie to robię. ~

~by Ross


Wakacje się zaczęły. Ej, co ja tak jakoś ponuro piszę. Dobra, od początku.
SĄ JUŻ WAAAAAKAAAAAACJEEEEEEEEEEEE!!! :DDDDD
O, od razu lepiej, huehuheuheu.
Nie no, ale na serio, cieszę się, że wakacje już są, że jestem w Polsce, że mogę spędzać czas z babciami i z dziadkiem, że mam cały czas by się nacieszyć moją najlepszą koleżanką, że się mogę najeść pierogami, szarlotką, że dzisiaj pójdę na koncert Szymona Wydry i Carpe Diem. Cieszę się. Po prostu się cieszę.

~by Chand

Ej. Moment. Czy ja dwudziestego-któregoś nie obchodzę urodziny bloga?! Aaa, nie, to w lipcu. Spokojna głowa. Czekajcie. Co ja powiedziałam? Lipiec? LIPIEC? A dzisiaj mamy... 30 czerwca! AAAAAAAAAAAAAA. Spokojnie, spokojnie. Spokojnie. 22 lipiec jest tuż tuż, ja nie mam Gimpa, a nawet jakbym miała, to nie mam weny, mam mało czasu i... i... i... No i nici. Pierwsze urodziny bloga (22 lipiec), a ja... ja... nic. Nie no, to nie do pomyślenia. :(


~by Flamson

Taaaa, bardzo krótka notka, prawda? Może się wydaje troszeczkę długa, ale to dzięki temu, że wstawiłam te zacne sygnatury. Huehuheue. Mają talenta dziewczyny, oj mają.


Serdecznie zapraszam na WinxBlogger, gdzie jest nowy, piękny szablon.


Jakaś taka badziewna notka. No, baju.

~by Atelie

PS. Paczajcie jakiego mam fajnego misia. Wygrałam. Huehueheue.



1 komentarz:

  1. No tak, waaakaaaccjjeee! Trzeba się cieszyć. Ja nie muszę się martwić urodzinami bloga, mam dopiero w przyszłym roku - 6 kwietnia, więc spokojna ma głowa. Jaakii słodki misiaczek, Dżas :) Pozdrowionka od Ail (zwanej też Ain) :D

    OdpowiedzUsuń