6 czerwca 2013

Powrót

Zabieram się za tą notkę od dwóch miesięcy... Czy tak trudno napisać notkę? HAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHHHAHA. Tak. .-. Kurczę. Tak się cieszyłam, że mam blog i w ogóle. A teraz taki opuszczony. Wszędzie kurz, muszki i pająki, ot co. No i ten teges. Nie mam czasu, nie mam, kurczę nie mam. Lista? Łan, tiu, fri... goł!
1. 14 maja będę miała testy z matmy i z włoskiego. To very poważna sprawa. Muszę codziennie robić takie próbne testy, by trochę się przygotować.
2. 5 godzin sportu na tydzień - niby nic, a jednak. Dają w kość.
3. Ostatni miesiąc szkoły, różne klasówki i takie tam duperele

Pfu. Tak miała się zaczynać notka miesiąc temu, ake potem zamknęłam stronę i już mi się nie chciało pisać dalej. No a teraz nie mam żadnej wymówki. Wakacje się zaczęły, mam duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo czasu, aż za dużo i mogłabym wręcz pisać notki codziennie. Ale niet, nie będą codziennie, ofkors. Jednak zawsze się mogę postarać od czasu do czasu coś naskrobać.

Dzisiaj będzie very krótka notka, bo nie mam nic ciekawego do napisania. Wrzucę jedną sygnę... Nie spodziewajcie się czegoś z texturą. Nie umiem ich absolutnie używać.


Nie przesadziłam za bardzo z koloryzacją? No, może. I jeszcze wrzucę o wiele gorszą wersję z napisem.
Av? Nie, nie dam. Bo po co? xD A, może jednak.


I avatar.


Jeżeli ktoś chce, to niech bierze. xD A, i ten teges, jeszcze dodam jeden zestaw z Musą. Co prawda jest gorszy, no ale wrzucę, żeby notka pusta nie była.


I avatary.

    

I to by było na tyle... Do następnej notki!



7 komentarzy:

  1. Świetne zestawy, szczególnie ten z Musą w Sirenixie (z kadrami z transformacji 2D). Fajnie że napisałaś, Jasmin. Coraz więcej winxowych blogów powraca, i blogosfera powoli staje na nogi.

    Podzrawiam, Aila (beyond-magic.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli, ale tak.

      Ah. Ty masz konto na WB? Bo nie kojarzę xd.

      Dzięki za kom! <3

      Usuń
    2. Nie, nie mam konta na WB, Jasmin.

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. A już Ci chciałam kopa zasadzić, ze bloga zaniedbujesz. Tym razem upiekło ci się! Arr... jakie śliczne zestawy! Wzięłabym sobie, ale na chwilę obecną odpoczywam od winx! Jak nie będziesz pisać notek częściej, to będziesz mieć ze mną do czynienia! Muahauhauahu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zawsze coś upiecze. Łahahahahha.

      Dziękować, dziękować.

      Usuń
  3. Haha, pamiętam, jak mi na sb na wb napisałaś, że ostatnia notka była kiedyyyś tam xd. Niedługo wakacje, może będziesz mieć więcej czasu na notki ;). Bosz, ale mi się podoba szablon... boski jest. Mina Musy na drugiej sygnie mnie rozwala xd. Ale ładna grafika ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo ja tak narzekam i narzekam i nic z tym nie zrobię.

      Czandzi mówić, że ładny szab! <3

      Dziękuję, za komplement i za kom (:!

      Usuń