25 lutego 2013

Jeeee! :3

Nie mogę, nie mogę i jeszcze raz nie mogę w to uwierzyć! Czy wy widzicie to samo, co ja? Czy wy widzicie, jak ten blog wygląda? Czy wy to widzicie? Czy wy widzicie, jaki on jest cudny? Ah, mój mały, skromny blog, stał się... Po prostu wspaniały, taki, jak o nim marzyłam od wieków. Ah, Czandzia, niech cię uściskam. Tak, bo to Czandzia zrobiła to wszystko, to Czandzia sprawiła, że mój blog jest taki piękny. Wiem, cieszę się jak głupia, ale po prostu to, czym jesteście świadkiem, to moja radość.
Bo to wyglądało tak. Poszłam spać, później się obudziłam i voila! Wszystkie notki i działy zostały przeniesione, szablon [(c) Czandzia], został ustawiony. I jak tu nie pękać z radości? Chand, ja wiem, że ty nic ode mnie nie chcesz, ale... Eh. Cokolwiek bym nie zrobiła, to i tak to nie będzie (moim zdaniem) wystarczające. Pomijając fakt, że grafika to nie moja działka i rysowanie też. 

 

Dedykejszyn dla Chand

_____________________________________________

Ah, trochę się upokoiłam, co nie zmienia faktu, że jestem pod ogromny zachwytem.
A tak poza tym, to u mnie wszystko ok, szkoła dała parę dni wolnego, więc mogę sobie spokojnie odpocząć. Co prawda, że i tak nam zadali trochę zadań, no ale to nic. Nie można przecież ciągle narzekać, co nie? :3

_______________________________________________

Widzę, że u Czandzi i u Cookie, blog już ma swoją rocznicę. A u mnie kiedy będzie? 22 lipca.
No, jeszcze trochę czasu. xdd

Eh. Ja idę. Baaaaaju! :3
                                 

Ps. Podawajcie w komentarzach linki do waszych blogów. C:                                   

4 komentarze:

  1. Hehehe xD. Czyli mam rozumieć, że się podoba? Uzupełniłam troszkę linki, ale chyba nie wszystkie. Jakby po prawej stronie było trochę pusto, to daj mi znać, okej? :3
    Aaa, zapomniałam zmienić czas!
    Uff, już jest okej :3.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, Chand się postarała! Jest to bardzo łatwe, ale wygląda na naprawdę mistrzostwo (chodzi mi o układ, nie o grafikę.. sama tak nie potrafię :D). Czas jakoś leci... zbyt szybko leci./Roxiella <3 winxromantic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Dodaję do linków. Mój blog to http://beyond-magic.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Śliczny ten blog! Mój: http://odlotowewinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń