18 lutego 2013

Wstyd i hańba



(c) Czandzia

Jak tytuł: wstyd i hańba, oto co. Dlaczego? No bo kurczę blade, jak można tak zaniedbywać blog, no jak? Nic, tylko się wstydzić. xd
W ogóle (Say, tak się pisze? xDD) to chyba się przeniosę na blogspota. Tu odczuwam, że nie mogę robić to, na co mam ochotę. Bierzmy na przykład szablon. Pojawia się tam ten niepotrzebny napis i może mieć tylko takie wielkości. I to oszpeca szab, który przecież jest taki piękny. Ja mam ochotę na taki jaki ma Say na winxlandi. CUDNY! Albo na taki jak ma Czandzia na winxavenue. To sie nazywa coś! Oczywiście najpierw bym musiała komuś wiercić dziurę w brzuchu, żeby mi pomógł, no ale… xDDD
Co wy na to? xd
*publiczność ziewa*


(c) Czandzia

Ostatnio mam nawet dobry humor, huehue. Wczoraj byłam na imprezie urodzinowej i się śmiałam jak głupia. Moja koleżanka jak coś walnie, to po prostu śmiech na sali. Lubię ją! xDD Aż mnie brzuch rozbolał z takiego śmiania się.
Z kolei coś musiało coś być nie tak, no bo, impreza była w lokalu publicznym no i byli ci z 3B. ._. Nawet nie pytajcie, dlaczego ich tak nie cierpię, idioci i tyle.
A we wtorek idę na wycieczkę! Cudnie. Nie mogę się doczekać.
A dzień później świadectwa na pół rocze. xDDD
W ogóle miałam dnia 6.03 iść do Watykanu ze szkoła, do Papieża, a tu nici. Papież rezygnuje z roli Papieża! To się nazywa prawdziwe szczęście.


(c) Say

Miałam zamiar zamknąć bloga (serio), ale nie dam rady, bo to jednak część moje życia.
A zresztą…


Banan, ja cię kocham za takie akcje. Po prostu kocham.
Tak, jestem z tego dumna. I nie obchodzi mnie to, że ktoś może mnie z tego wyśmiać.
Winx to było całe moje dzieciństwo, a teraz, dzięki nim, poznałam masę wspaniałych ludzi.
*publiczność się wzrusza*
Zachęcam do uziału w tej akcji.
A propo reklamek i takie tam, to serdecznie zapraszam na imprezę na WA.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz