25 grudnia 2012

Święta, Święta~! Ho, ho! xD


Taaaaaaaak. To ja, w świątecznym nastroju, Jasmin. Czuć ten  świąteczny zapach. A w świąteczny zapach wliczają się też zapachy gołąbków, pierogów, makowców, itd. xD Święta Bożego Narodzenia są wspaniałe. C: Kurczę, sucho mi w gardle, nie wiem co mam napisać. Śmieszna to ja nie jestem, mowy przemawiać nie umiem… *błagam, nie rzucajcie we mnie pomidarami: w Święta są wszyscy bardziej dobrzy, c’nie*. Moment, ja chyba o czymś zapomniałam… Ja coś miałam zrobić… A, no tak! Impreza. Albo lepiej, to nie będzie impreza tylko takie mini-mini-mini-mini party. No to jedziemy!


Zestawy z Winx Sirenix (sztuk: 4):
 
 
 
 
Świąteczne ikonki z Bloom i  Stellą (sztuk: 3+3):
  
  

Mało grafiki, prawda? :C No bo wiecie, nie umiem jej robić i wogóle nie miałam czasu. No ale trudno starałam się… Mam nadzieję, że się Wam podoba. C:
Co ja jescze dla Was miałam? A, już wiem!

Rysunek (sztuk: 1):
Oto i on: Klik

Kartka (sztuk: 1):
Oto i ona: Klik


Cieszę się, że mogę z Wami spędzać te Święta. No i dziękuję serdecznie za życzenia i prezenty:
od Cookie:


od Pauli i Chand:
Klik (ten prezent jest akurat do wszystkich… do mnie chyba też xd)

od Chelsy:


Dziękuję! I jeszcze raz:

WESOŁYCH ŚWIĄT!!!


Ps. Ja dopiero teraz się dowiedziałam, ze to moja dziesiąta notka! Huehue! xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz