21 września 2012

Powrót do bloga, do szkoły, do Włoch. No powrót i kropka. No i coś tam jeszcze.



Ahhh. Jakie to ładne. By Say.


Dzieńdobry, buongiorno, bonjour, good morning. Ah. Dawno mnie nie było, to prawda Prawie miesiąc. Taki opuszczony ten blog wyglądał. No ale co. Wziąć się w garść i się ruszyć, c’nie? Ja się biorę w garść od miesiąca, no ale to szczegół. W ogóle, miesiąc to kupa czasu. Wiecie ile rzeczy się zdążyło zrobić? Ah, się zdążyło wrócić do Włoch, się zdążyło wrócić do szkoły, się zdążyło zrobić (nieprzewidziane)sprawdziany. No i tam podstawowe rzeczy, jeść, oddychać i takie tam. 8D Ah, jak ja mogę mieć dobry humor. Szczególnie dzisiaj. Niespodziewany sprawdzian dzisiaj miałam. Z czego? A z czego innego, jak nie z matmy. MATEMATYKI. Rozumiecie? Niespodziewane sprawdziany (i to jeszcze z matematyki) to zuo. Forever and ever. Ah (co ja mam z tym „Ahh”, to ja nie wiem. Ahh) , gimnazjum to dziwna rzecz. Aż za dziwna. Trochę tak jak szok termiczny. Co za porównanie, nie ma co. xd Dobra, skończmy z tą skzołą. Nie będę Was jeszcze bardziej dołować.
Pewnie jesteście ciekawi (albo wcale) co ja takiego porabiłam przez ten czas. No bo coś musiałam zrobić dla bloga, dla immm, jak to mówi Say. No to co robiłam? A zrobiłam jakieś tam zamówienia, mianowicie 3. Wiem, mało, ale jak się ma takiego beztalencia, no to trudno. Przygotowane zamówienia są dla… *zerka na listę i jednym tchem dodaje* Chand, Say i Rev.
Pokazać, czy może nie warto? No trudno, pokazuję. Przecież nie bez powodu się tak orobiłam (jakbym nie wiadomo ile zrobiła, no ale… xd)

Zamówienie dla Chand. 10 ikonek (5 ze Stellą, 5 z Musą)
 
 
 
 
 

(c) winx-pngs.blog.onet.pl (pngsy), cryingskies.dA (textury), littleboxofideas.com/blog/ (textury) bloom2.dA (fan art), florainbloom.dA (fan art).

Moja opinia: niektóre ikonki są nawet niezłe, inne mają złą jakość.

Zamówienie dla Sayuri. 3 zestawy (z Laylą) + 4 ikonki (według moje pomysłu)
 
 
 
 
 

(c) alamisterra.dA (fan art), weruchick.dA (fan art), costantstyle.dA (fan art)

Moja opinia: ikonki ujdą, pierwszy zestaw również, drugi to totalna masakra, z trzeciego jestem nawet zadowolona.

Zamówienie dla Reverienne. 6 ikonki (z Sophie Casterwill) + 4 linie (z Clemence Poesy)
 
 
 
(c) the-silverware.dA (fan arty)





Moja opinia: ikonki są dobre, pewnie dlatego, że mają tylko koloryzację i nic więcej, linijki też mogą być, tylko trzecia mogłaby być bardziej przyciemniona.

Ah. Wiem, okropnie. Przepraszam, no ale ten. Ostatnio miałam totalną blokadę.
No to kończę na dziś. Pa!

Cudo by Paula



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz