6 września 2012

Pierwszy odcinek, grafika i bla bla bla



(c) Chand. Wbijać na imprezę na WinxAvenue! C:

Witam wszystkich tutaj zebranych. xD Taaak, wiem. Dziwnie się zaczyna, ale notka nie będzie już taka dziwna. Chyba.
Jak wiecie, od wczoraj jestem we Włoszech i… Cóż, tęsknię za moim domem rodzinnym. Za babcią, za dziadkiek, za drugą babcią, za moją przyjaciółką, za moim kolegą. Za Polską. Bo jednak Polska to nie Włochy. Mam nadzieję, że kiedyś spędzę tam Święta. To moje marzenie. Oczywiście liczy się do tego: zobaczyć śnieg, jeżdżenie na sankach, lepienie bałwana i poczuć co to znaczy -5 stopni. C: Bo tutaj Święta są takie inne. Nie ma tych zwyczajów, tych potraw (xD) i śniegu.
Weźcie. Tu takie gorąco, a ja sobie gadam o śniegu i o Świętach. Dziwne to trochę jest.

Dzisiaj było losowanie klas [które zmieniało datę ze 2 razy (ah, ci Włosi)]. No i ten. Wszystko poszło wspaniale. Trafiłam do klasy z moją najlepszą koleżąnką, a te dziewczyny które mi dokuczały, trafiły do tamtej klasy. C: I jeszcze jeden news dotyczący mojej szkoły. Owa szkołą, zaczyna się 13.09, nie 10.09!!!

A tak  z innej beczki. Dzisiaj obejrzałam pierwszy odcinek piątej serii. Przetrwałam aż do dodania napisów. Byłam dzielna. xD Mniejsza z tym. Jaka jest moja opinia dotycząca tego odcinka? No cóż, trudno cokolwiek z człowieka (czyt. ze mnie) wydusić. Szybko zrobili z tym kwiatkiem, ot co. xd
Ah. Ja tu gadu-gadu, a mamy ważniejsze rzeczy na głowie. Na przykład… Na przykład. Ekhem. A! Konkurs. Czyli wyniki, nagrody i bla bla. xD

Konkurs

1. Kiko Czerwony – 4 komentarze
2. Kiko Różowy – puste – Muffinka
3. Kiko Fioletowy – 3 zestawy + bonus! 4 ikonki – Sayuri, Chels
4. Kiko Niebieski – 6 ikonek + bonus! 4 linijki – Reverienne,
5. Kiko Zielony – 10 ikonek – Roxiella, Chandni
6. Kiko Brązowy – puste

(Wiem, o bonusach nic nie było) Szablonów nie ma jako angrody, bo nie umiem pracować na takiej dużej przestrzeni. Na małej mi jest łatwiej. A z kolei Sayuri ma odwrotnie. Zestawy też mi nie wychodzą najlepiej, no ale trudno. Pod tą notką przyjmuję zamówienia. Czyli jak ktoś dostał np. ikonki, mówi mi, z kim chce te ikonki. Jeżeli nie maci żadnych specjalnych zamówień, to ja sama wymyślę.

Quiz Graficzny
1. Tecna – Przemiana – Odgadł\a: Muffinka
2. Nabu – Peleryna + Swetr z krzyżykiem – Odgadł\a: Muffinka
3. Stella – Bransoletki – Odgadł\a:
4. Chimera – Sukienka – Odgadł\a: Muffinka, Chelsa
5. Stella – Strój na bal – Odgadł\a: Muffinka
6. Faragonda – Kolczyk – Odgadł\a:
7. Musa – Piżama – Odgadł\a: Muffinka
8. Amentia – Sukienka – Odgadł\a: Muffinka
9. Tune – Odgadł\a: Muffinka
10.  Stella – Skrzydło Lovix – Odgadł\a:

Za quiz graficzny były przewidywane komentarze. Czyli Muffina dostaje 7 komentarzy, a Chels, 1.

Teraz czas na grafikę. Grożono mi grochówką, jeżeli bym jej nie dała. ._. Ogólnie to ja do grochówki nic nie mam, ale no ten. Nie chce mi się jeść. xD
 
 

(c) Fanarty by costantstyle.dA

Ostatnio zakochałam się fan artach CostantStyle. *-* Ale niektórzy ludzie mają talent. Bez dwóch zdań, ot co. Ja tak nie potrafię.  :C
A wiecie, że ostatnio zaczęłam projektować ubrania? Jak coś ładnego się znajdzie, to MOOOOŻE wrzucę. Ale może.
Kurczę bladę no. Ja tu gadu gadu, a z grafą nie skończyłam.
No więc do tych beznadziejnych ikonek, dołączam coś, co nie MA nazwy. Nie wiem, co to jest. Takie o coś. xd
  
Sami widzicie, że to jest jakieś dziwne i inne. No nieważne.




Totalna masakra. Grafika to nie jest niestety mój żywioł. Jedynie co do linijek, mogę powiedzieć, że są „wporzo”, że się tak wyrażę. No ale coż poradzić. Ja się starałam.

No to ten. Żegnam się z Wami. Do następnej notki! Wasza, Jas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz