28 sierpnia 2012

MiniParty



(c) Scatter

Tak, ja też postanowiłam zrobić miniParty. Jaka to okazja? To, że to piąta notka? Dość dziwny powód do świętowania, ale dla początkującej bloggerki, takiej jak ja, to naprawdę wielki sukces. To, że kończą się wakacje? No nie wiem. Czy z tej okazji powinno się świętować? Nie, raczej nie i ja wiem coś o tym. Gimnazjum to nie żarty i płakać mi się chce, jak widzę, że do 10.09 już tylko 10 dni + coś. Dojdą chemia, francuski, wf, muzyka + dodatkowe lekcje z łaciny i dwa razy w tygodniu, pływanie. Czy ja dam radę? A tak bardzo chciałabym nadal chodzi na lekcje czegoś, co kocham najbardziej. Czyli taniec. Te kroki, te ruchy, te emocje. Ja to czuję. I chyba bym się załamała na śmierć gdybym się musiała rozstać z tą pasją. Ale cóż. Nauka na pierwszym miejscu, a pasja swoją drogą.
Mimo tego, że chce mi się płakać, dalej mam ambicje. Nie będę mogła być ze wszystkiego najlepsza, ale postaram się skoncentrować na paru przedmiotach które mnie najbardziej interesują, starając się nie zawalić innych. Zresztą nie wiem.
Zamiast świętować, to ogłaszam jakieś pesymistyczne przemowy. Koniec. Stop. Nie będę tu rozpaczać. Nie chcę zmarnować na to końca wakacji, które minęły tak szybko i pięknie. No to co. Świętujemy? No tak, przecież wy nie wiecie jeszcze co. xD Rozgadałam się, ale nie powiedziałam najważniejszego. A zresztą. Czy to takie ważne? Nie, ani trochę. To, że dokładnie 11 lat temu, o godzinie 10.10, w jeden z najupalniejszych dni we Włoszech urodziła się Zuzanna Katarzy… No i patrz. Się rozgadałam. Tak, tak, dzisiaj obchodzę moje 11 urodziny. Ah. Jak ten czas leci.
Dobrze, koniec tej gadaniny, bo znowu jakieś nudne przemówienia się zaczną i tyle będzie. Ale najpierw chciałabym coś dodać.
Otóż chciałabym podziękować Sayuri. Gdyby nie jej pomoc, to by nie było tej notki, tej imprezy i te konkursy, które zaraz zobaczycie. Bo to ona przygotowała te wszystkie konkursy. To ona pokolorowała Kiko, to ona przygotowała quiz graficzny i to ona zrobiła… ten piękny szablon który widnieję na blogu. Dziękuję, Say, dziękuję.

Konkurs
 
 
 

Konkurs ten, nie wymaga absolutnie żadnego wysiłku. Wystarczy, że wybierzecie któregoś z Kików (naprawdę nie wiem, jak to odmienić xD). Można wylosować nagrodę. Ale uwaga! Dwa są puste.
Co można wygrać? Komentarze, zestawy na forum, zestaw ikonek.

Quiz graficzny
 
 
 
 
 

O co chodzi w tym quizie? Chyba większość z Was wie, ale i tak wytłumaczę o co chodzi. W tych kwadracikach, jest jakaś część na przykład stroju jakieś postaci z serialu clubu Winx. I Wy macie odgadnąć, co to jest. Wiem, jestem kiepska w tłumaczeniu. xd
Odpowiedzi proszę mi wysyłać  na Pw na WinxBlogger, tak, żeby każdy miał szansę odgadnąć. ^^

____________


Ahh… Jak ten czas nie ubłagalnie leci. Pamiętam jak rano się budziłam, kiedy to dostałam prezent od mamy, a później od babci. Pamiętam to, jakby to było teraz, a jednak teraz dzień się kończy. Ah. Czy nie sposobu żeby zatrzymać czas? Nie, niestety nie ma, a może jest, ale ja nie znam. Ah…

Przez te „Ahh” pewnie zaraz głowa Was rozboli. Mnie też rozbolała, także się nie dziwię. xD

Dziękuję wszystkim którzy tą notkę przeczytali i dziękuję jeszcze raz Sayuri, która mi pomogła.


Aha. Jeszcze jedno. Jeżeli ktoś by nie wiedział, to zaczęłam opowiadanie. Na razie jest tylko jeden rozdział. Następny miał ukazać się dzisiaj, ale wyszło jak wyszło. No i rozdziału nie ma. Obiecuję, że pojawi  się wkrótce.

No to ten. Żegnam się z Wami. Do następnej notki (mam nadzieję, że nie minię miesiąc, za nim ona się pojawi xD).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz