3 sierpnia 2012

It’s summer time!



~Sygnatura autorstwa scatter

It’s summer time! Czyli wakacje, wakacje i tylko wakacje. A w słowie wakacje kryje się dużo, bardzo dużo innych rzeczy. Prawda? ^^
Moje wakacje tak naprawdę, to się teraz zaczęły. W Polsce mam wakacje, jak ze snu. Niby nic takiego nie robię, ale jednak czuję, że nigdzie indziej bym takich wakacji nie spędziła. Bo nie można porównać moje coroczne wakacje, do wakacji, na przykład, w pięciogwiazdkowym hotelu. Te pierwsze są o wiele, wiele lepsze, chociaż nigdy nie byłam na wakacjach w hotelu. Ale jestem pewna, że żadny hotel mi nie zaoferuje mile spędzone czas na pogawędki i zjadania lodów z dziadkiem i babcią, babcinych obiadów, świetną zabawę z koleżankami i działkę moich dziadków. Te właśnie te rzeczy, kocham w wakacjach. A, no i zapomniałam o trzepakach i o turlanie się po trawie. Ach, jaka ta Polska jest piękna!
No to żem się rozpisała. Nawet Was nie powitałam. No ale wiecie, ten wakacyjny klimat mi służy. Muszę się nim nacieszyć, bo już we wrześniu będę w gimnazjum, chociaż ja naprawdę nie mam ochoty iść. Lecz nie będę psuć tego nadzwyczajnie fajnego klimatu.
Mam nadzieję, że i Wy, spędzacie miło ten czas.


~Sygnatura autorstwa Sayuri

Jak się pewnie domyślacie, nie mam dla Was żadnej grafiki. Nie, tym razem nie jest leniem. A co się takiego stało? Otóż u babci, w komputerze nie ma Gimpa czy innego programu graficznego. No chyba, że Paint.^^” Lecz to nie jest dla mnie.


~Sygnatura autorstwa Pauli

Nie mając żadnej grafiki, urozmaicam notkę pięknymi, wakacyjnymi sygnaturkami. Ależ te moje wariatki umieją robić ładną grafikę. *-*
Zabijcie mnie. Teraz. Zaczynając od Sayuri.  Czy wy widzieliście jej szablon? No, widzieliście go? On jest taki piękny. Oczu nie mogę oderwać. Muszę codziennie się na niego popatrzeć.
Potem Chand. Jaki piękny zestaw mi zrobiła. I button. Ach.
A potem, wszyscy inni. Czyli Reverienne, Paula, Anagan, Darla, Vitta, Florka, Yuma, Roxiella, Dżindż, Anabi i Muffinka.
Każdy z Was będzie dyrektorem fabryki pokarmu dla oczu. O.

A propo grafiki. Pierwsza sygnaturka pochodzi od imprezki z blogu scatter.



I również zapraszam na imprezę która odbędzie się 5.08.
Tym razem na Glam-Winx.

Również na Awesome-Winx ma być impreza.


Serdecznie zapraszam! Te imprezy będą super. Dlaczego? Bo będą robione przez wspaniałe bloggerki! ^^
Juz późno się robi. No nic tu po mnie. Trzeba się zbierać. Dobranoc i Miłych Wakacji! ^^

~Sygnatura autorstwa Chand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz