1 stycznia 2014

Powrót (?)

(c) Sammy

Paczajcie na wszystkie piękne prace jakie tu dziś dodam (nie moje, rzecz jasna). Długo mnie nie było, a ludzie się tak rozwinęli, że po prostu zazdrość mnie zżera, że ja ani trochę nie poszłam do przodu, tylko stoję w miejscu i wszystko pozapominałam.

(c) Ross

Nie było mnie długo, aż zanadto. Aż pozapominałam jakie mam hasło, ale strzeliłam i - o dziwo, trafiłam. (Tak, powinniście się cieszyć. Teoretycznie.) I ogólnie to Ross mi przypomniała, że mam tego bloga. Ojej, a pamiętam, jak się czułam, gdy go stworzyłam. Jakby to był taki mój mały zakątek, nie wiem no, coś wspaniałego. 

(c) Cookie

 Ale niet, nie będę się nad sobą użalała. Co to, to nie! Cieszmy się życiem, hehehe. Powróciłam komentując grafikę Sam, co znaczy, że jest dobrze. Odezwałam się do wszystkich. Z moją sister, zaczęłyśmy wspominać dawne dzieje (łehehehe, list <3) i w ogóle. Wszystko zaczyna być takie różowe nutką niebieskiego).

 (c) LadyMusa

Pierwsze Święta w Polsce. A śniegu nie ma :c. Wg., foch.
Musicie to zobaczyć:
KLIK

(c) Florka
łehehehe

A więc, moja krótka notka się kończy. Oby następne były dłuższe. Albo, żeby w ogóle były. xD Baju.

(c) Reva



1 komentarz:

  1. Powrót prosto z Włoch i po takiej przerwie? trzymam kciuki :) PS. Nie ma to jak strona na włoskim blogspocie xd

    OdpowiedzUsuń